Jag vill bli medlem i Malmö Ridklubb

Alla som rider på Malmö Ridklubb måste vara medlem i föreningen. Detta gäller både de som rider i lektionsverksamheten men även de som har privathäst uppstallad på Malmö Ridklubb.

Oycksfallsförsäkring för medlemmar
Malmö Ridklubb är ansluten till Svenska Ridsportförbundet och alla våra medlemmar omfattas av en olycksfallsförsäkring via sitt medlemskap. Mer information om försäkringen hittar du här Försäkringen gäller även vid prova-på-ridning anordnad av Malmö Ridklubb och då krävs inget medlemsskap.

Klicka på länken nedan och fyll i dina uppgifter i formuläret nedan för att bli medlem. Faktura skickas via mail.

Medlemsavgift 2023:
Junior: 260 kr (t.om 18 år)
Senior: 410 kr

Klicka här för att komma till forumlär som du fyller i om du vill bli medlem eller om du behöver lämna dina kontakt uppgifter till oss.

Har du några frågor ang medlemskapet är du välkommen att kontakta oss via tel 040-134900 eller mail kansliet@malmoridklubb.se