Den årliga resan till Gekås Ullared som MRU arrangerar är tillbaka i år igen. Shoppa till hästen, julklapparna eller något annat speciellt bland varuhusets stora utbud. Alla är välkomna! Endast ett fåtal platser kvar.

Datum: Lördagen 17/11 Samling kl.7.15 ute på parkeringen vid Malmö Ridklubb
Tid: Vi åker kl.7.30 från parkeringen. Hemresa ca. kl.16.30 från Gekås Ullared. Vi räknar med att vara hemma igen ca. kl.19.00.
Kostnad: 260 SEK/person.

Alla intäkter går oavkortat till inköpet av en ny MRU-ponny!

Max antal passagerare: 50 st! Vi har endast ett fåtal platser kvar i bussen, så anmäl er snarast! Det går bra att anmäla sig på plats vid angivet betalningsdatum nedan.

MR-medlemmar: Anmälan görs i MRU-pärmen inne på stallkontoret eller via mejl till mru@malmoridklubb.se och anmälan ska innehålla namn och telefonnummer till resenärerna.

Utomstående: Anmälan skickas till mru@malmoridklubb.se och ska innehålla namn och telefonnummer till resenärerna.

OBS!! Betalning genomförs lördagen den 20/10 kl.14.00 inne i kafeterian. Kontant eller Swish. Skulle du mot förmodan inte kunna komma vid angivet betalningsdatum så kontakta MRU via mejl.

Alla yngre än 13år måste ha med sig vårdnadshavare eller dess underskrift vid avresa. Vårdnadshavare ska ge sitt godkännande vid betalning lör 20/10.

Anmälan är bindande!

Vi ser fram emot en trevlig bussresa tillsammans med er alla och alla är välkomna till denna aktivitet!

Mvh, Malmö Ridklubbs Ungdomsektion