Malmö Ridklubb anordnar den 10-11 maj Nationell, regional och lokal tävling i dressyr för ponny och häst. I anslutning till tävlingen kommer Malmö Ridklubb att ha en servering där vi säljer mat och dryck till åskådare och tävlande. Vi söker folk som kan hjälpa till och stå i serveringen under dessa dagar. Vi har delat upp det i 4 arbetspass och till varje pass behöver vi en som är ansvarig för arbetspasset samt 3 personer som hjälper till att servera, ta betalt, göra mackor, Korv, hamburgare etc.

Naturligtvis är alla välkomna små barn, stora barn, unga föräldrar, gamla föräldrar och goda vänner. Är du intresserad av att hjälpa till skicka ett mail till gustaf@informationsbolaget.se Eller skicka ett meddelande på vår Facebook. Skriv gärna vilket pass du vill hjälpa till på. Vi har bokat fint väder båda dagarna 🙂

10 Maj 08.00-13.00

Ansvarig: Fam Feldt