Exponera ert företag med skylt i
Malmö Ridklubbs välbesökta ridhus!

Malmö Ridklubb är en av Sveriges största ridklubbar med närmare 800 aktiva medlemmar. Varje vecka har vi över 600 ridande elever i alla åldrar i vår ridskoleverksamhet. Vi har över 60 hästarpå vår anläggning som ligger centralt i stadsdelen Hyllie. Omgiven av stadsdelarna Djupadal, Limhamn och Bunkeflo. Anläggningen är modern med 4-5 stallbyggnader, 3 ridhus, utebanor och ridstigar i omgivningen. Vi är utan tvekan områdets största och mest öppna fritidsgård för ungdomar med häst- och ridintresse.

Malmö Ridklubb bedriver hela veckan ridskoleverksamhet i våra 3 ridhus. Vår verksamhet är fullt
uppbokad och varje kväll har vi 100 uppsittningar till häst och fullt med folk på läktaren som följer aktiviteterna. Vi räknar med att vi har minst 1.000 männis

kor i omlopp på anläggningen varje vecka och besöker i något av våra 3 ridhus. Antingen som ridande eller som åskådare på läktaren.

Nu erbjuder vi er som vill marknadsföra ert företag och marknadsföra era varor/tjänster till vår publik att synas på plats med skylt i våra ridhus och samtidigt vara med i utveckingen av vår verksamhet.

Information och priser

Malmö Ridklubb driver en av Sveriges största ridskolor med över 600 uppsittningar i veckan.
6 dagar i veckan bedriver vi en omfattande ridskoleverksamhet för barn, ungdomar och vuxna i våra 3 ridhus på vår ridanläggning på Hyllie.

Fakta reklamskylt på Malmö ridklubb
Skylt i hållbart 3 mm hårdplatsmaterial 4-färg.
Mått: bredd 2000 x höjd 1200 mm
Pris: 5.000 kronor/år

Engångskostnad tillverkning av skylt tillkommer med 975 kr exkl moms.
Kostnaden för detta faktureras direkt från skylttillverkaren till kunden.

Kontakt:
Mikael Hoff Persson
mikael@mpmedia.se

Informationsblad (pdf) skyltar MR 2023

Välkommen att medverka i vårt sponsornätverk

Är du eller ditt företag intresserade av att stödja Malmö Ridklubb genom sponsring eller kanske på annat sätt hjälpa till och stödja verksamheten på Malmö Ridklubb. Vi behöver alltid hjälp med erfarenhet och kunskap från andra. Kanske har just du någon idé och förslag som vi kan arbeta vidare med! Vi söker dig som vill engagera dig och utveckla Malmö Ridklubb framåt. Kanske har just du någon kunskap som du känner att du kan bidraga med för att hjälpa till att utveckla klubben? Det kan t.ex vara att hjälpa till med hemsidan och sociala medier, trycka upp information, hjälpa till att hitta nya sponsorer, utveckla informationen till medlemmarna eller hjälpa till att utveckla tävlingsverksamheten etc.

Malmö ridklubb vill öka sin satsning på ungdomarna i föreningen och vi vill utveckla tävlingsverksamheten och vi söker därför samarbete med företag och andra organisationer inom näringslivet för att utveckla och bygga ett sponsornätverk där vi kan hjälpa varandra. Vi har för närvarande samarbete med ett antal företag som på olika sätt hjälper till och sponsrar vår ridskoleverksamhet. Det kan vara allt från att köpa ett företagshinder till ridskolan, en reklamskylt i något av våra ridhus, köpa in en sponsorhäst till verksamheten eller kanske bara medverka i någon av våra arbetsgrupper med erfarenhet och kunskap.