Vi kommer att vara tre grupper som rider nere på Ribersborg den 22 september. Instruktör är Annika Pihl. Vi kommer att vara mellan 8-10 personer per grupp. Kostnaden 590 kronor betalas via faktura som mailas ut till alla deltagare. Tyvärr hade vi inte möjlighet att erbjuda plats till alla som anmälde sig. Vi hoppas kunna komma tillbaka längre fram med fler tillfällen för våra medlemmar att rida nere på Ribersborg.

Vem som rider när och vilken häst ni erhållit ser ni i listan nedan. Ni som rider i första gruppen måste vara på plats senast klockan 13.40 för att ta emot hästen vid avlastning. Vi kommer erbjuda lättare hoppning för dom som önskar det. Tänk på att komma god tid till lektionen. Vi kommer att blanda ponny och storhäst i grupperna. Håll tummarna för bra väder 🙂

Det är inte tillåtet att parkera i direkt anslutning till ridbanorna nere på Ribersborg. Vill man vara säker på att undvika parkeringsböter parkera hellre på den asfalterade parkeringen där kommunens p-regler gäller.

Det finns möjlighet för er som har sponsorhäst och privathäst att medverka. Kontakta Annika för mer info.

Frågor kontakta annika@malmoridklubb.se eller gustaf@informationsbolaget.se

Alla platser är bokade. Grupperna är klara och presenteras nedan.

Grupp 1 12.00 – 13.00

Sonja Hedar Lillebror
Lana Affentranger Viol
Vilma Thelin Charlotte Sponsor

Vi kommer därför den 22 september att genomföra ett antal lektioner med våra lektionshästar nere på Ribersborg och alla medlemmar som är intresserade av att deltaga är välkomna att anmäla sig i formuläret nedan. Du måste rida i minst grupp 2 för att kunna deltaga. Storhäst eller Ponny har ingen betydelse. Eventuellt kommer vi att mixa grupperna beroende på intresse. Mer information kommer att skickas ut till alla som anmält sig när vi fått tillräckligt med anmälningar och delat in grupperna,

Privatryttare och sponsorhästar är också välkomna att anmäla sig.

Varmt välkomna med en anmälan 🙂

Pris: 590 kronor för 60 minuter
Ridkunskap: Minst grupp 2
Antal: Max 8 stycken elever per lektion. Både Ponny och Häst. Antalet platser är begränsat
Inriktning: Dressyr men möjlighet till enklare hoppning kommer att finnas för dom som önskar.
Instruktör: Annika Pihl
Frågor: Gustaf Erichs 0708-33 43 63

Intresseanmälan:
Detta är endast en intresseanmälan och är inte bindande. Bokningen är bindande först när ni bekräftat bokningen.
22 september är indelad i 3 lektioner 12.00-13.00, 13.00-14.00 eller 14.00-15.00.
Instruktörerna sätter ihop mixade grupper ponny och storhäst.
Har ni önskemål att rida tillsammans eller har du önskelmål om speciel häst du vill rida skriv detta under övriga meddelande vid anmälan.

Har ni några frågor är ni välkomna att höra av er till Annika Pihl eller Gustaf Erichs

Grupp 1 12.00 – 13.00
Anita Henriksson Pina Colada