Äntligen kan vi erbjuda en ny kollektion av klubbkläder och annan utrustning för Malmö Ridklubb. Klubbkläder skapar en känsla av samhörighet och tillhörighet bland våra medlemmarna. De hjälper till att identifiera medlemmarna med klubben och dess syfte. Klubbkläder skapar också en stark vi-känsla när man representerar sin klubb i externa sammanhang som på olika event och tävlingar. Men är också en form av marknadsföring för klubben.

Som ett komplement till klubbfärgerna grönt och vitt har vi lagt till några produkter i svart med grönt tryck eller broderi.

Den 18 november kommer vi i samarbete vår leverantör Sommare Sportswear ha en utprovningdag i cafeterian på Malmö Ridklubb mellan kl 12-17. Då har du möjlighet att prova ut rätt storlek och se de flesta av kläderna i vår kollektion. I samband med detta kommer vi också lansera vår nya webb-shop på www.sommaresportswear.se/malmoridklub-shop där du när som helst kan komplettera med fler produkter.

Under hela november månad erbjuder klubben dig 10% rabatt vid beställning av två eller fler produkter och då garanteras du också leverans* innan jul.

Här hittar du vår nya webbshop

Sommare Sportswear, en del av Sommare Group AB, har fler än 20 år i branschen och är specialinriktad på klubbkläder till föreningslivet.

* Normal leveranstid 2-3 veckor. En faktura ställs ut i samband med detta ut till resp. medlem via Klarna.