En del av våra ridskoleelver har i dagarna fått faktura som avser delbetalning 2 utskickad till sig via mail. I samband med att fakturorna skickades ut gjordes vår IT-leverantör en uppdatering på sina serverar. Vilket medförde att en del fakturor fick felaktig sista betalningsdag. Detta är naturligtvis inget som skall påverka er som rider hos oss. Vi ber om ursäkt och hoppas ni har förståelse för att det ibland kan bli lite tokigt.

Sista betalningsdag på fakturor som gått ut från Malmö Ridklubb och som avser Ridskolan Delbetalning 2 är 2022-04-25.

Vi har sammanställt svar på en del frågor som kan uppstå i samband med det felaktiga ”sista-betalnings-datumet” på fakturan.

1. Finns det risk att min faktura skickas vidare till inkasso?
Svar: Vi skickar alltid ut påminnelser innan vi går vidare med ärendet. Dessutom tar vi alltid en personlig kontakt för att stämma av att allt är korrekt.

2. Blir det inte ofta fel?
Svar: Jo ibland blir det tokigt! Vi samarbetar med externa leverantörer och det kan ibland uppstå tokigheter som vi tyvärr inte kan påverka.

3. När kommer delbetalning 3?
Svar: Den skickas ut som planerat i mitten av maj

4. Kan man se sina fakturor i kundportalen?
Svar: Ja man kan få en översikt över samtliga sina fakuror i vår kundportal. Mer information om hur du loggar in på vår kundportal hittar du här.

5.  Har du övriga frågor som gäller detta ärende
Svar: isåfall är du välkommen att kontakta ekonomiavdleningen direkt på malin@malmoridklubb.se