Malmö Ridklubb och Sveland bjuder in till Hoppclinic med Ingemar och Selma Hammarström 24 april kl 18.00

Lär dig mer om hoppning av dem som kan!
Selma Hammarström har ridit 5 europamästerskap i fälttävlan på ponny och junior häst. Idag tävlar hon som young rider 1,45 och 1,50 klasser med stora framgångar.

Ingemar Hammarström är en duktig young rider ryttare med vinster upp till 1,45, har tagit guld i junior SM  och har på ponny SM guld, EM guld individuellt och EM silver i lag.

Eventuellt kommer ytterligare någon ryttare från familjen Hammarström att delta.

Onsdagen den 24 april i ridhuset Arenan. Clinicen startar klockan 18.00.

Evenemanget är gratis för alla ridande på Malmö Ridklubb, men du måste boka din plats via mail  annika@malmoridklubb.se

Övriga intresserade är välkomna i mån av plats till en kostnad av 100:- . Anmälan till annika@malmoridklubb.se

Cafeterian håller öppet!